A Secret Weapon For اصلاح نیم‌ فاصله‌ در ms word

Wiki Article


اصلاح نیم‌فاصله‌ در ورد
یکی از دلایل بارز و برجسته استفاده از نیم فاصله، درک و خوانایی هر چه بهتر و بیشتر متن است که این مسئله از بروز اشتباهات و خطا‌های نگارشی در خلال فاصله‌گذاری میان کلمات به صورت جدی خودداری می‌کند. (برای دانلود نرم افزار نیم فاصله کلیک کنید)

همانطور که می‌دانید نیم فاصله در کیبورد با کلیدهای Ctrl+Shift+2 ایجاد می شود. زبان کیبورد در این حالت حتما باید فارسی باشد.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بعد از دریافت افزونه ویراستیار همانند فیلم آموزشی زیر متن خود را اصلاح کنید:

بسیار ممنون از مقاله کاملتون. افزونه ورد هم خیلی کاربردی بود.

توجه داشته باشید که ممکن است جای دکمه‌های مختلف در این کیبرد، با کیبرد معمولی فارسی فرق داشته باشد اما پس از مدتی تمرین، با این تفاوت‌ها کنار خواهید آمد.

در صورتی که این کلیدها در دسترس نیستند، روی گزینه کلید میانبر در پایین صفحه کلیک کرده و کلید مورد نظر را در صفحه نمایش داده شده انتخاب کنید.

کارشناسان سامانه ها تمام سوالات شما را به کامل ترین شکل ممکن پاسخگو هستند.

همانطور که از فایل زیر می بینید، فایل آزمایشی ما دارای مشکلات نیم اصلاح نیم‌ فاصله‌ در ms word فضا (یا نیم فاصله) است و ما یک روش خودکار سریع برای رفع این مشکل ارائه خواهیم داد.

مثلا برای نوشتن فعل «می‌دیدم» حرف «می» با نیم فاصله به حرف «دیدم» می چسبد.

نرم‌افزار ورد این امکان را به شما می‌دهد که یک میانبر خاص و یکتا برای افزودن علامت‌های خاص بسازید. به این ترتیب همیشه آن را به خاطر خواهید داشت.

در این قسمت از ویدیوهای رایگان یوآفیس به سراغ ترفندی برای ساخت پاورقی در پاورپوینت...

به منظور عقد نیم فاصله در ورد قرار داد با سازمان‌ها و نهادها جهت انجام صفحه آرایی لطفا با (بخش ارتباط با ما) تماس حاصل فرمایید.

این ترکیب درواقع زمانی که یک کلمه شکسته و به خط بعد اصلاح نیم‌ فاصله‌ در ms word می‌رود، مورد استفاده قرار می‌گیرد و خط فاصله‌ای بین دو قسمت آن کلمه ایجاد می‌کند.

همچنین از افزونه پاکنویس که ظاهرا توسط تیم ویراستیار ساخته شده است می توانید استفاده کنید.

برای دریافت جدیدترین آموزش ها، حتما زنگوله رو فعال کن! فعالسازی

Report this wiki page